Fler bilder från skolavslutningen

 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad har du för storlek på din vita Bondelid tröja, för jag tänkte ta och beställa hem en ifrån deras sida, men de har bara i storlek L vilket känns lite väl stort för mig för jag är ungefär 168 cm lång och väger runt 54-55 och brukar oftast använda storlek M eller S, beroende på märke. Men jag vill så gärna ha en Bondelid tröja, men jag vet inte om jag ska chansa på L, för att den kanske är alldeles för stor? Hur är de i storleken?

Kram!

2013-08-03 @ 21:07:39
Postat av: Madelene

Fina bilder ! :)

2013-08-04 @ 15:05:11
URL: http://maddez.blogg.se
Postat av: Ida

Hur lockade du håret här? Med vilken slags locktång? Jag letar som en tok efter en locktång men har ingen aning om vilken som vore bäst.. Jag har även ännu längre hår än dig, blir det svårare att locka då?

2013-08-05 @ 16:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0