hemma

Idag kom jag hem, för ungefär 2 timmar sedan. Jag har haft det såå bra, saknar alla redan! Kändes faktiskt väldigt konstigt att komma tillbaka till Stockholm där det var full rulle. Men ändå är det lite skönt att komma tillbaka och få sova i min egna säng och bara ta det lugnt(vilket man verkligen inte gjorde där). När vi var där så badade vi nästan varje dag, körde massor av draman, lekar, olika övningar osv. Det var verkligen två veckor som  jag aldrig kommer att glömma. 
Nu ska jag packa upp lite och tvätta, sen kolla på pretty little liars eftersom jag har missat två stycken avsnitt. Sen ska jag lägga mig tidigt, och imorgon ska jag träffa min bästiiis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0