Konfaträff / sova hos Julia

Oj vilken dålig kvalité på bilderna det blev, aja.

Måste börja med att påpeka vilket härligt väder det är idag! Och idag ska jag på sista konfaträffen innan själva konfirmationen. Man saknar verkligen alla, även om det bara gått två dagar sen sist. Vi övar på våran "redovisning" som vi ska göra på lördag. Sen ska väldigt många äta på donken efteråt, haha som sist. Och sen ska jag sova hos Julia, en jätte söt tjej som jag lärde känna på lägret. Nu ska jag fixa lite lunch, och sen sminka mig och så. 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad ör det för sorts redovisning? Kan inte du förklara lite hur man gör när man konfirmerar sig? Jag ska göra det nästa år och skulle gärna vilja veta :)

2013-08-17 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0