10/2

En bild på min säng med min nya stjärnkudde!
Idag så var jag, Papppa och Andrea på Ikea och Chili och vi kollade på lite småsaker till rummet och så. Andrea köpte två stycken ramar och en hylla, sen köpte vi två stycken rosa muggar tillsammans och jag köpte ju då min kudde. Sen har jag bara städat och packat upp mina grejer här hos mamma nu, det är alltid så lång tid för mig haha varje söndag också.. Ikväll ska jag passa på att plugga lite, standard på en söndag. Och imorgon ska jag och de som ville i skolan åka till Kungsberget, men jag har fixat några tidsinställda inlägg som dyker upp under morgondagen. Jag funderar på om jag ska ha med mig kameran imorgon? Får se.. det kan ju bli lite jobbigt ändå, men ändå roligt. Men vilket som, så kommer jag att lägga upp bilder från Kungsberget. Antingen från kameran eller några mobilbilder. Men nu ska jag packa upp det sista, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0