Alla-♥-sdag

En bild på hur jag ser ut idag och mina söta klubbor som jag köpte idag.
Idag var ju det somsagt alla-♥-sdag som nog alla vet. De hände ingenting speciellt idag i skolan, ingenting roligt alla fall. Efter  skolan så åkte jag och Vicki till Farsta Centrum och kollade runt lite i affärer, jag köpte en hello kitty rockring till Nora eftersom hon fyller år på söndag och sen tre stycken par trosor, sen hittade jag och Vicki en sjukt snygg väska som hon köpte i brun och jag kommer snart köpa i svart. Väldigt simpel, men stor och bra. Sen när jag kom hem så var mormor och morfar hemma och de hade lite alla-♥-sdag presenter till mig! Och nu ska jag kolla på det nya pretty little liars avsnittet som kom igår.

Kommentarer
Postat av: tilda

Vart ser du pretty little liars? Var och när går det? På tv? Bra blogg btw! Kran

2013-02-17 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0