Bekännelser

Jag försöker att kommentera så många bilder som möjligt på instagram, för jag vet hur glad jag blir jag får kommentarer på mina foton!
Jag tycker det är väldigt läskigt när folk gillar bilder på instagram för typ 4v+.. Stalker!
Jag ska försöka att vara så sparsam som möjligt det här året, det är så skönt att alltid ha pengar istället för att nästan vara helt pank..
Varje gång jag får notiser från instagram eller liknande på min mobil, så måste jag kolla de.
När man låter sin mobil ligga ett tag så slocknar ju skärmen, och det kan jag inte låta min mobil göra, måste låsa den själv eller klicka på skärmen så den inte slocknar.
Min mobil har en spricka precis vid framkameran, så jag kan inte använda den.. Fett sorligt.
One Tree Hill är nog den bästa serien av de jag har sett, hela nio säsonger och det blir bara bättre för varje säsong. Nästan alla andra serier jag har sett så har den/de sista säsongerna varit sämre.
Jag tycker att popcorn smakar papper, men jag äter det ändå av någon konstig anledning?
Förut tog jag egobilder hela tiden, nu händer inte det lika ofta. Känner att jag inte blir lika bra på bild längre heller.. Så det kanske är därför?
Jag tycker verkligen att musikvideon till "Badboy" är sjukt bra gjord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0