Godmorgon!

Lite blandade egobilder från i morse och en bild på min frukost, haha fast nu har jag hämta två mackor till..
Godmorgon på er! Dagen började med att jag vaknade klockan nio-halv tio och då låg jag i sängen en halv timme och myste med min mobil. Sen gick jag upp och sminkade mig och valde kläder, när jag hade gjort mig iordning så lottade jag ut vinnaren av presentkortet från caseapp! Nu sitter jag och äter min frukost och bloggar, som ni då märker. Idag ska jag träffa Amanda i Farsta Centrum ett tag, sen ska jag träffa Vicki och då ska vi möta en tjej som har en bloppis. Så jag ska köpa en blus och en kofta, och Vicki ska köpa en blus/tröja också. Sen kanske jag och Vicki åker in till stan, eller så åker vi kanske bara hem till var och en? Men det får vi se senare, har inte bestämt det ännu. Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0