Hårproblem..

Lånade bilder från google.
Här ovanför ser ni tre tjejer och alla har sjukt snygg hår. Visst, jag har blondt hår, men mitt hår är ju inte så jätte ljus nu eftersom det inte solbleks. Sen vill jag verkligen ha långt och fina lockar som naturligt. Under tre veckor nu, så har jag bara plattat/ lockat håret 5gånger, förrut hände det varenda dag. Är faktiskt lite stolt över mig själv, hehe. Nej men så jag hoppas att det kommer att må bättre nu när jag gör så. Sen ska jag klippa mig oftare, för jag vill inte bli så besviken som jag blir varje gång för att de klipper av halva håret.. Om någon har något tips så får ni gärna kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ricinolja!

2013-02-24 @ 17:30:04
Postat av: Elsa

Förut klippte jag mig ungefär var femte/ fjärde månad och det mådde inte mår hår bra av alls. Nu klipper jag mig var 10e vecka senast och mitt hår har växt mycket mer och mått så himla bra. Sen rekommenderar jag verkligen hårinpackningar, det ger verkligen stor förändring. Och om du vill hålla på att locka/ platta håret så är det nog bra om du använder hårinpackning! Kram

2013-02-24 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0