Om dagen

Min nya tröja // Jag i provrummet // en bild på mitt och Livs fika
Idag åkte ju jag och Liv till stan, ville åka dit från första början för att köpa den där väskan som jag la upp i ett inlägg i morse. Men icke sa nicke, såklart så hade den inte kommit in i affärerna än. Men det var ju bättre det än att den var slutsåld. Vi kollade i lite affärer, Liv köpte nytt underställ och en sjukt snygg skjorta som jag också tänkte köpa. Men jag ska spara mina pengar och köpa väskan i första hand. Sen när jag kom hem så packade jag allting och då skjutsade pappa mig till mamma innan han skulle åka till Arlanda. Och när jag gick in till mitt rum hos mamma så hittade jag en rosa piké tröja på min säng, den ni ser på bilden. Så då fick jag någonting nytt i garderoben trots allt. Och nu har jag precis ätit middag och ska kolla på någon film eller liknande, sen ska jag äta glass med marränger och chokladsås som är lite lagom gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0