Sportlov

Här ovanför ser ni hur jag såg ut idag, inget speciellt eller så. Idag är det ju fredag, vilket betyder helg men också att det är sportlov! Även fast jag har varit hemma de senaste dagarna och inte har några planer för sportlovet så ska det ändå bli skönt att bara göra ingenting. Alla förutom Klara åker bort typ på söndag eller har redan åkt bort, kuuul. Nu har jag lust att gå och sova nu, är så himla trött hehe. Men innan jag somnar så ska jag gå och äta två pannkakor som blev kvar från igår. Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Mollie

Gus vad snyggt du lockat håret? Har du gjort med platttång eller locktång? Kram.

2013-02-22 @ 16:18:19
URL: http://mollielarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0