Svar på kommentarer

Hej, jag har en liten fråga som jag förstår helt och hållet om du inte vill svara på.
Men jag undrar vad du heter på kik och snapchat? Får man skriva till dig liksom? Älskar din blogg!!
Svar: Hej, jo det är klart jag du/ ni får skriva till mig. På kik heter jag hedenstedtalice och på snapchat heter jag alicehedenstedt. Tack så mycket!
 
Hur många läsare måste man ha för att göra länkbyte med dig? Älskar din blogg!
Svar: Jag gör oftast bara länkbyten med folk jag känner eller bloggar jag läser. Men om någon känd bloggare skulle fråga, skulle jag ju inte säga nej haha. Men om det är någon som är intresserad av länkbyte så är det bara att kontakta mig på min mail ( [email protected] ) eller kik/ snapchat som står ovan.
 
Vart ser du pretty little liars? Var och när går det? På tv? Bra blogg btw! Kram
Svar: Jag kollar på pretty little liars på en hemsida som heter: swefilmer.com
 
Vart är din svarta skinnjacka ifrån? Vilken storlek har du? Kan du lägga ut lite bilder på den? den är så fin.
Svar: Den är från bikbok och jag köpte den förra våren. Jag har xs i den, här kommer två gamla bilder på den:
 
Hur gjorde ni chokladpannkakorna?
Svar: Vi gjorde det vanliga receptet på pannkakor och blandade i 1-2 matskedar. 
 
Hur mkt kostar halsbandet?
Svar: det kostade runt hundralappen.
 
Hur gammal är du? Du är verkligen jätte fin!
Svar: Jag är född 1998, fyller alltså 15 i år. Tack!
 
Vet du vart man kan köpa michaelkors väskor? Kram, älskar dig! Du äger!
Svar: Vad jag vet så finns det på NK, kram!

Kommentarer
Postat av: Mollie.

hej! jag har oxå en obesvarad fråga som lyder såhär; vet du vart man kan köpa michaelkors väskor ? kram, älskar dig ! du äger!3

2013-02-21 @ 20:38:41
URL: http://mollielarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0