Svar på kommentarer

Varför är du inte med Amanda längre? Ni verkade ju vara jätte bra kompisar..
Svar:Tyvärr så har jag och Amanda tappat kontakten lite grann.
 
Är det mycket push up i bhn? Den var superfin iaf!
Svar: Det är en helt vanlig push up bh.
 
Var de goda? var de inte för söta (alltså smaken, inte utseende)?
Svar: Jaa, de var sjukt goda, inte för söta eller någon!
 
Kan inte du göra vidoes på hur man fixar med PS?
Svar: Jag använder inte Photoshop, så jag kan tyvärr ingenting om de.
 
vilket program använder du dig av när du redigerar?
Svar: Polyvore, picasa och paint.
 
På vilken Wayne´s praoar du/ni på?
Svar: På en Wayne´s i Slussen.
 
Vilket program har du gjort collaget i?
Svar: Polyvore, super enkelt!
 
Kan du göra mera videoklipp? T.ex.) när du sjunger, visar hur du fixar dig på morgonen, en liten snutt från varje del av din dag?
Svar: Visst kan jag det! Kanske kan filma lite från en hel vecka? I sånna fall kan jag börja på måndag.
 
Var kommer skinnjackan och tröjan ifrån?
Svar: För att komma till hemsidan där skinnjackan finns så klicka här och tröjan är ifrån ginatricot.
 
Va, varför trivdes ni inte?
Svar: Nej men vi fick bara städa i köket, sen kom vi inte överens om lunchtider och lite sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0