12.19

Två bilder på min härliga frukost som jag åt imorse!
Eftersom att jag var på öppet hus i min skola i lördags så är jag ledig idag. Så jag passade på att baka scones och fixa lite annat gott. Jag vaknade mellan tio och halv elva och då gick jag upp och tog en snabbdusch så jag bara skulle vakna till lite. Sen gick jag ner och fixade min frukost, sen dess har jag kollat lite på tv och bara myst i soffan. Nu ska jag plugga lite till musikprovet som jag har imorgon! Och jag ska försöka att ägna mig åt det så mycket jag orkar resten av dagen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: FELICIA ♥

Ser gott ut!!

2013-01-28 @ 17:20:48
URL: http://feliciaannteresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0