Bekännelser

Jag kan ändra humör från till sur, från sur till glad inom en minut nästan..
Är sjuukt sugen på att åka utomlands nu.
Nästan varje gång jag ligger i sängen och inte kan sova så börjar jag alltid tänka på vad som händer när man dör och sånt..
Vill bo i huset som ligger vid vattnet i Friends with benefits!
När jag ska säga vad någon har sagt till någon annan så gör jag alltid konstiga röster.
Jag sjunger hela tiden, vart jag än är..
Har ett ärr på högra smalbenet från när jag ramlade i en våg på Kreta i somras, haha.
Önskar att jag kunde bli brunare.
Älskar att kolla på kläder på hemsidor, så man vet vad man ska köpa!
Älskar att åka buss länge.
Gillar inte tårta eller grädde, bara i varmchoklad eller med sylt.
Jag vill verkligen ha en militärjacka om den passar mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vet du någon bra app för collage där man kan ha typ 10-20 bilder på? Och som är gratis. Tacksam för snabbt svar! Kram! :)

2013-01-26 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0