Dagens outfit / seg dag

Börjar inlägget med att lägga upp två kassa bilder på dagens outfit. Idag hade jag musikprov, som vi skulle ha på morgonen men icke sa nicke. Såklart behövde vi vänta tills efter lunch att skriva provet, och det innebar ju att vi skulle oroa oss över provet hela långa dagen.. Och det är verkligen sjukt jobbigt tycker jag, hade liksom andra saker som behövdes att göra. Men då skulle vi ha lektioner innan och några andra ämnen. Sen när jag och Klara var hos henne så snackade vi väldigt mycket, och det var så sjukt skönt att få lätta på hjärtat lite grann. Och idag så har jag varit så sjukt trött och jag har blivit förskyld typ under dagen, vilket är väldigt jobbigt eftersom det är väldigt  jobbigt att andas med munnen enligt mig. Nu ska jag kolla på något avsnitt av Prison Break, sedan gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: FELICIA ♥

vad är de för byxor? :)

2013-01-30 @ 16:19:25
URL: http://feliciaannteresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0