Den segaste dagen på året!

Hade lust att visa er lite småsaker som tillhör mitt rum.
Idag är jag så sjukt trött att jag ska ligga i sängen hela dagen, inte göra en enda sak. Eller jo, jag kommer nog att kolla på film men jag menar ingenting ansträngande. Har så himla ont i huvudet och halsen, och jag kan inte svälja tabletter så vi har ingenting hemma som jag kan ta.. Idag är verkligen en sån dag som inte gör någonting, så har det alltid varit och kommer alltid vara för mig. Men jag förstår inte, för de andra i familj verkar väldigt pigga? Aja, nu ska jag se det allra sista avsnittet av oth.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din Victoria Secret?

2013-01-01 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0