Q&A

Vart har din kompis köpt sin tröja och klocka?
Jag har ingen aning vart tröjan är ifrån men jag tror att klockan är från ur&penn.
 
Vart har du köpt din Victoria Secret?
Jag fick den i julklapp, men man kan köpa det i Farsta Centrum i en affär som heter Parelle.
Hur har du gjort din header? 
Jag använder mig av gimp, paint och picasa. Sen googlar jag allting för stilmallen osv, det rekommenderar jag!
                                 
Hur mycket kostade klockan och vart är den köpt? Tacksam för snabbt svar!
Klockan är köpt på Ur&penn och det var halva priset så den kostade 249:-
 
Varifrån är iphoneskalet? Gulligt ifall du svarar!
IPhoneskalet är köpt på punktshop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får/använder man picasa?

2013-01-01 @ 23:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0