Q&A

Vart har du köpt jackan/kavajen, jättefin!
Kavajen är köpt på HM och kostar 199:-
 
Hur får/använder man picasa?
Om du söker på Picasa 3 på google så kommer det komma upp en hemsida och då klickar du bara på "ladda ner" sen tar det ett tag innan det är nedladdat. Sen är det bara att börja göra collage och redigera din bilder!
 
Var hittar du alla bilder?
När jag gör mina wantedinlägg så går jag in på olika hemsidor t.ex. Hm, bikbok, ginatricot. Och om jag inte hittar det jag söker, så brukar jag skriva det jag söker på google och då brukar det komma upp lite olika bilder.
 
Åhhh vart är jeansvästen ifrån??
Jeansvästen är från Zara och kostar 299:-
 
Vart kommer väskan och klänningen ifrån??
Både Väskan och klänningen kommer från HM.
 
Sen har jag fått väldigt många kommentarer om vart någonstans jag gymmar osv. Och jag har nog sagt det förut 1-3gånger, men jag gymmar på Actic gym i Högdalen eftersom det är nära och bra. Sen är det väldigt mycket billigare än vad Sats är. Och nu tänker väl ni: Men det är väl sextonårsgräns. Och ja det är sant, men man får gå pass själv om man 13/14 och uppåt sen får man vara i själva gymmet med en vuxen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en bild på alla dina IPhoneskal?

2013-01-13 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0