Stan med Klara!

Idag var jag i stan med Klara och vi gick runt lite i affärer, jag hittade inte någonting men Klara hittade en fin tröja och en kofta. Sen efter ett tag så gick vi till Wayne´s coffee och fikade. Sen försökte vi komma på vart vi ska praoa, men det gick inte så bra. Det är jätte svårt att hitta någonting tillsammans, men vi får väl hoppas på det bästa! Jag kom hem för ungefär 40 minuter sedan, nu ska jag försöka hitta nässpray och halstabletter här hemma. Sen ska jag ladda ner en film eller något annat lugnt, haha låter som att jag är värsta pensionären men jag är verkligen jätte trött. Juste, på bilden ser ni hur min nya kavaj ser ut när jag har på mig den, som ni ser är den lite ljusare än på den förra bilden.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Waynes Coffee i Slussen(hornsgatan) brukar ta emot praoelever som vill praoa tillsammans, om ni inte måste praoa på något speciellt ställe.

2013-01-03 @ 17:19:10
URL: http://ffelicias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0