Svar på kommentarer

Villken skola går du på? Tacksam för svar.
Haha, jag svarade på det i mitt videoinlägg i torsdags..
 
Hej! Vet du någon bra app för collage där man kan ha typ 10-20 bilder på? Och som är gratis. Tacksam för snabbt svar! Kram!
Svar: Jag använder mig av två stycken collageappar för bilder till instagram och så, och appen Framemagic har för ganska många bilder ialla fall. Men när jag ska ha till bloggen så brukar jag fixa det på datorn.
 
Var kommer toppen och väskan ifrån ? supersnygga.
Svar: Toppen är från Bikbok och väskan är från hm.
 
Tänkte bara fråga: vilken app använder du när du gör som små runda cirklar och prickar på bilderna?
Svar: Appen heter picfx, och de små prickarna som var med i collaget är hjärtan.
 
Hehe lite konstig fråga kanske men hm pudret, den runda gulliga, får du finnar av den? Jag och fyra kompisar använde den men slutade för att vi fick det av den, slutade för 2 månader sen och har inte fått en ända finne sen dess tills jag tog pudret häromdagen och fick finnar 2 dagar senare Hahah. Lite komiskt men verkar inte vara så för dig?
Svar: Haha när jag såg den här kommentaren så fick jag lite panik och har knappt använt den. Men jag får ju finnar, några enstaka ibland. Inte för att jag vet om det är pga det. Får se hur det blir när jag inte använder det lika mycket..

Kommentarer
Postat av: FELICIA ♥

Jag har också fått finnar av de pudret när jag använda det, uscha

2013-01-28 @ 08:42:11
URL: http://feliciaannteresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0