tränat

Jag har precis ätit middag, kom hem för ungefär 40minuter sedan. Vicki köpte sitt gymkort för två dagar sedan, så nu har jag någon att gymma med! Vi började med att springa på löpbandet i 10-15minuter, sen körde vi lite med roddmaskinen, trampmaskin, någon situpsmaskin och någon till. Sen gick vi på en corepass som varade i 40-45min. Var helt död efteråt, har ju inte tränat på ungefär en månad så jag är inte så van.. Men man blir ju glad när resultaten kommer lite senare. Nu ska jag gå och duscha, sen göra lite varm choklad och bara mysa lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gymmar du? :)

2013-01-10 @ 19:40:56
Postat av: Anonym

Vart gymmar du? För det är ju sextonårsgräns på de flesta gym :(

2013-01-10 @ 20:49:44
Postat av: Emma

Var Gymmar du? Skulle vara super bra om du svarade i ett inlägg och berättade lite mer om du Gymmar på sats/Friskis osv och vart någon stans! Tror många vill det, speciellt jag, kram! :)

2013-01-12 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0