Uppdatering!

Tre stycken bilder från igår!
Igår var det öppet hus i min skola så jag var där mellan 10-12 och sen mötte jag upp Moa i stan.Vi kollade lite i affärer och åt lunch på donken. Sen kollade vi på bio som slutade klockan runt klockan fem och vi kollade vidare i affärerna och sedan åkte vi hem till Moa. Jag fick med mig tre saker från stan, kan visa sen. Sen åt vi god mat och en supergod förrät. Sen hade vi jätte roligt på kvällen och lite senare kollade vi på halva American Pie och åt lite ostbågar och godis. Och idag har vi varit på den första konfirmationsträffen, det varade i nästan fem timmar! Somnade i bilen på vägen hem, hahajag är jätte trött fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Emma

Villken skola går du på? Tacksam för svar ;)

2013-01-27 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0