Mot Åland

Några bilder som är från förra sommaren på Åland då jag tog med mig Liv

Nu sitter jag och Amanda i bilen på väg till båten som går mot Åland, yeeeeey. Amanda kommer vara här första veckan, sen kommer Andrea när Amanda åker hem. Så jag är där i två hela veckor, jätte skönt att komma iväg lite. Jag kommer ha internet var tredje/fjärde dag eller något, så då kommer jag att uppdatera med lite bilder och så. Sen har jag ju fixat lite tidsinställda inlägg, så ni behöver inte sluta läsa bloggen bara för att jag borta. Så ni kanske läsa den som vanligt! Puss och kraaaaaam
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ha det så kul!!

2013-07-06 @ 21:29:25
URL: http://fotomoaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0