Svar på kommentarer

Har du också beställt saker från fitnessguru?
Nej det har jag inte, men jag får låna typ allting av Andrea.
 
VART ÄR DIN BLÅA BIKINI IFRÅN?
 Jag har köpt den på Cubus.
 
vilken app använder du dig av på bilden? alltså den där lilla countdown rutan.
 Tror den heter Big Day Lite, annars kan du säkert söka "countdown" i appstore.
 
Vad har du för systemkamera och vilket objektiv använder du till? har du köpt den själv? är den bra för nybörjare.
Jag har Canon eos 1100d, sen brukar jag använda mig av ett objektiv som heter Tamron 55-270. Jag har köpt den själv för 1 1/2 år sedan, den är väldigt bra för nybörjare!
 
Vart kommer de blommiga shortsen ifrån?
 De köpte jag förra sommaren på BikBok.
Har du beställt från sheinside?
 Nej det har jag inte, men Andrea har massor av kläder från deras hemsida.
 
Tyckte du att det var jobbigt i början då Andrea höll på med Anton? Tyckte du det blev pinsamt någongång?
Haha, vad är det för fråga?? Nej det blev inte pinsamt eller jobbigt... 
 
Jag är en helt nybörjare med smink, men jag vill ändå ha en bas nu för att täcka för porer osv i ansiktet, och jag har hört att en BB cream är jätte bra som täcker för nästan allting? 
Nu är min fråga - som en bra bas, räcker det för mig att bara använda en BB cream?
 En BB cream är ju som en tunnare foundation, så om du bara har några porer så fungerar det jätte bra. Men om du vill täcka finnar och så, borde du köpa en riktig foundation eller en täckpenna.
 
Hur brukar du sminka dig nu på sommaren, med tanke på att man blir brunare osv?
 Beror på vad jag gör.. Men om jag sminkar mig, så skippar jag bara pudret. Men när jag är/ eller har varit utomlands så brukar jag knappt ha något smink alls.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0