svar på tal / serier

Fått frågan nu om och om igen, även fast jag svarat på den flera, flera gånger. Så nu tänkte jag svara på frågan i ett enskilt inlägg!

Svar: Jag kollar på serier på två olika online hemsidor som heter swefilmer och letmewatchthis, jag gillar mer swefilmer för det är nästan ingen reklam och det är svensk text till. Men frågan har mer varit "vart jag kollar på Pretty little liars", så det är det svaret är till mest. Jag kollar på massor av olika sorts serier eller filmer på swefilmer/ letmewatchthis (mest swefilmer då) t.ex. Gossip Girl, Pretty Little Liars, 90210 osv. Och ibland händer det att jag laddar ner filmer/ serier från thepiratebay, men det är inte ofta alls. Det är ju mycket skönare att kolla på online hemsidor! Hoppas att svaret räckte till och att ALLA förstår vart någonstans jag kollar på filmer/ serier!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0