22.15

Två stycken bilder jag tog imorse
Igår var jag och Amanda vid långsjön en snabbis sen sov hon hos mig. Och sen åkte vi till stan idag och jag fick med mig en tröja hem som jag visar sen, ska visa bättre bild på min nya klänning som ni ser på bilden senare också. Sen åkte vi till långsjön idag igen, för det var så himla varmt. Både idag och igår var det sjukt varmt i vattnet, igår var det typ ljummet vatten! Sen när jag kom hem åt jag middag med familjen och sen har vi kollat på film och äta massa gott till det, super mysigt! Trots att dagen började väldigt jobbigt, när jag fick typ springa till bussen utan skor för Amanda hade tagit mina och min väska kändes som 40kg.. hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0