Bekännelser

Jag är verkligen hur lat som helst, tänk er en lat person, och sen tar ni det gånger två.
Jag är beroende av serier, speciellt Pll. Har kollat om alla säsonger typ två gånger under uppehållet.
Jag ska verkligen ta tag i träningen nu under sommaren när jag har mycket fritid.
Jag är sämst på att måla naglarna, det kommer alltid utanför. Sen är det extra svårt för mina är så små.
Jag tror nog att den här sommaren kommer vara bättre än alla som varit innan.
Klarar mig verkligen inte en dag utan min mobil, söka information, lyssna på musik, miniräknare, instagram osv.
Pll avsnittet kom ut idag, och jag har redan kollat på det två gånger.. hehe
Fått höra av många att jag ser väldigt sur ut, men när jag går bland folk med mina kompisar tror jag typ att alla tycker vi är jobbiga för vi är så glada och högljuda.. 
Är hemma första halvan av sommarlovet, sen är jag borta i hela fem veckor.
Det var väldigt längesedan jag skrev bekännelser, vet inte ens om ni tycker det är intressant att läsa?
Jag tycker att kommentarerna är viktigare än statistiken, det är de som gör en glad.

Kommentarer
Postat av: Elin dahlberg

Vart kollar du på pll?

2013-06-12 @ 14:28:48
URL: http://nattstad.se/elindhlberg
Postat av: Lina

Väldigt fin header på dig :) Kram

2013-06-12 @ 23:21:13
Postat av: Julia

Bekännelser är kul att läsa! :)

2013-06-13 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0