första dagen på sommarlovet

Två stycken bilder från några få veckor tillbaka
Herregud vad skönt med lov, även om jag vaknade tidigt så är det ändå skönt att inte vakna av alarmet från sin mobil. Jag vaknade halv nio, sen steg jag upp en halv timme senare. Då cyklade jag till mamma och vattnade alla blommor, eftersom de är i Italien. Sen kom jag tillbaka efter en kvart och åt en riktigt god frukost, samtidigt som jag kollade på Pll's nya avsnitt. Åh, det var så himla bra! Och sen har jag jobbat lite i trädgården i det härliga vädret. Vi hörs senare, kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vart kollade du någonstans? Hittar inte :O

2013-06-12 @ 12:53:27
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

så fin:) och snygg väska!

2013-06-13 @ 20:35:41
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0