TRÄNA HEMMA

Nu tänkte jag tipsa er om lite olika appar och övningar som jag använder mig av när jag inte orkar åka till gymmet. De olika träningar tar mellan 2-15 minuter, man kan ju välja hur många övningar man orkar göra.
 
Det här är då en app som man tränar rumpa. Man kan antingen välja en speciell övning (se bilden till vänster) eller ett helt träningspogram (se bild i mitten). Om man går in på appen så finns det olika svårighetsgrader på pogramen, beroende på vad kroppen orkar eller vad man hinner. Använt mig av den här appen 3-5 gånger, och den har fungerat väldigt bra!
 
 
Det här är en app som tränar mage, det finns massor av olika övningar. I den här appen finns det inga svårighetsgrader på pogrammen, för då väljer man hur länge man vill köra istället: 5, 10, eller 15 minuter. Det står att man ska göra övningarna varje dag, och jag började använda appen den 24/6 och har gjort varje dag sen dess. Kanske har skippat någon dag, men har verkligen försökt att göra det varje dag. Men ibland tar jag 5minuter och nästa dag kanske jag tog 15 minuter osv.. 
 
 
Det finns väldigt många olika SQUAT CHALLENGE, och bilden till vänster har jag gjort helt själv. Jag har då som mål att göra 100 squats. Tycker att alla andra verkar vara lite överdrivet många, målet är då upp mot 300 squats. Det här började jag också med den 24/6 och det har gått väldigt bra! Jag gör de mer för att hålla i form, inte för att få vääärsta snygga rumpan. 
 
 
Den här appen använder jag när jag springer eller går, utomhus då och inte på löpbandet. Man kan se hur långt man går/springer och hur lång tid det tar. Fungerar superbra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0