Västervik

Lite bilder från igår och idag!
Hej på er! Igår och idag har jag då varit i Västervik och hälsade på några bekanta. Det var jätte trevligt, sen var det så länge sedan vi sågs, kanske sex-sju år sedan om inte mer. Sen hade vi väldigt tur med vädret, 23 grader och sol. Så vi passade på att bada lite när vi var där. Sen var det en jätte gullig tjej som tipsade mig om att det finns Lager 157 i Västervik, så jag, mamma och Andrea hittade alla något. Kom hem för ett tag sen, ska göra ett inlägg nu och visa upp vad jag köpte på Lager 157! 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Härliga bilder! :)

2013-06-07 @ 14:39:08
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0