bloppis

Hejsan! Nu tyckte jag att det var dags att rensa garderoben. Och det var ju några som ville att jag skulle ha bloppis så här kommer lite blandat. Det är då ganska simpla kläder, men alltid något. Jag fraktar inte, men jag kan då mötas i stan här i Stockholm om ni inte bor i Älvsjö/ Enskede för då kan vi ses i närheten. Ni kan höra av er till mig på [email protected] eller hedenstedtalice@kik. Om ni har några frågor om kläderna eller så, så är det bara att kontakta mig och fråga så löser vi det. Sen har jag en hollister tröja som har ett liiiiitet hål, om ni är intresserade så kontakta mig.
 

 
SÅLD
En söt blus från vero moda. Storlek S, passar för XS också. 70:- (PAXAD)
En söt topp från hm, storlek 34. 50:-
SÅLD
Söt topp/ blus från Topshop, XS/ S. 60:-
Jeansjacka från ginatricot, sparsamt använd. Storlek 34 och mitt pris är 170:-
 
 
 Sen har jag då denna gröna jacka jag köpte i höstas. Kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Men får jag ett bra pris så säljer jag den nog. Ni får skriva på kik eller till min mail så får ni säga vad ni vill ge! Storlek XS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0