Lovely thursday

För några minuter sedan // Min kompis michael kors klocka // Det härliga vårvädret
Idag har jag redovisat min No, och det kändes verkligen jätte bra och ännu bättre när jag fick reda på att jag hade fått beröm! Sen har jag jobbat lite No och haft några föreläsningar. Efter skolan så åkte jag till gymmet direkt och gymmade i 40minuter ungefär, spenderade den mesta tiden på löpbandet. Sen tyckte jag att det var ett såant härligt väder så jag gick hem. Och nu har jag precis duschat och ska göra mellis. Ska äta middag med Pappa och Andrea ikväll, vet inte om det blir någon mer uppdatering. Men jag hade ju gjort en del tidsinställda inlägg för dagen så det blir ändå inte kass uppdatering. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Laura Kvist

Hihi, jag hittade in på din blogg och blev typ fast! Känner att våra bloggar är ganska lika så tänkte fråga dig om du ville göra ett länkbyte? Hade varit superkul men du bestämmer! Ha det bra fina du!

2013-03-08 @ 09:24:47
URL: http://nessona.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Var har du köpt tröjan/blusen som du har på dig på 3:e bilden i din header? Heheh den är jättefin :-)

2013-03-08 @ 10:19:40
URL: http://helloinspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0