Om denna dag

Just nu sitter jag på tåget på väg till Sollentuna, så jag tänkte berätta lite kort om dagen. Idag är det då onsdag, nu har lite mer än hälften av skolveckan gått. Nu är det de sköna dagarna kvar! På förmiddagen så pluggade jag matte och engelska, sen åt vi pannkakor i skolan. Haha, då blir man riktigt glad faktiskt! Sen fick jag och några gå till idrotten trots att det var snöstorm (vi har idrott i en rackethall 20minuter bort). Det var svinkallt, eftersom att det snöade och blåste som bara den.. Men sen när jag kom hem så såg jag pll avsnittet och bara slappat i soffan.

 

Tänkte bara berätta för alla som undrar vilken sida jag kollar pll på. Om man vill kolla på swefilmer (med text) så brukar man få vänta till torsdag eller fredag. Men jag kan inte vänta, så jag kollar på watchfreemovies . Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mollie.

åh, vilken snygg jacka! vart har du köpt den och finns den fortfarande kvar? kram.

2013-03-21 @ 09:15:28
URL: http://mollielarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0