Om gårdagen

En bild från igår!
Igår var det då äntligen fredag, men jag kommer ändå behöva att plugga hela helgen. Var då i skolan och jobbade med svenska och spanska hela dagen. Sen åkte jag och Amanda till stan och hade det supermysigt med fika, shopping och sedan middag där också. Visar i ett senare inlägg vad jag fick med mig hem, super nöjd i alla fall. Och jag måste säga förlåt för den riktigt kassa uppdateringen igår, men när jag kom hem så kollade jag på tv och somnade efter bara en halv timme/ timme. Men ska försöka att gottgöra det idag! Ska somsagt bara plugga idag, ska nog städa mitt rum också för det ser ut som ett.. jaa, jag vet inte vad?

Kommentarer
Postat av: bellla

är du o andrea syskon det märks inte ?...

2013-03-24 @ 10:04:46
Postat av: Emma

Vart har du köpt tröjan?:)

2013-03-27 @ 15:40:37
URL: http://nattstad.se/emmaviktorias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0