pluggmåndag

Några bilder från i somras, var ju bara lite brun och blond..

Idag är det då måndag, börjar med att jag försov mig så jag fick sminka mig på bussen och i skolan haha. Det här kommer att vara den jobbigaste veckan för mig på länge.. Ska redovisa i alla ämnen, lagom jobbigt! Så jag kommer att behöva plugga hemma som bara den, men jag ska försöka att uppdatera så bra som möjligt ändå. Aja, nyss så åt jag lite mellis och kom hem från skolan. Nu sitter jag i soffan vid tvn och ska börja plugga när som helst. Men jag ska försöka att göra några tidsinställda inlägg för veckan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du gjort din design själv? Om inte, vem har då gjort den? Vilket tema har du? Tacksam för svar, älskar din blogg :)

2013-03-04 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0