Svar på kommentarer

Åherre vad snygga! Vart är de ifrån?
Svar: Jackorna är från ginatricot!
 
Är din scarf från uffessakerochting? Rekommenderar du den?
Svar: Min döskallescarf är från Lager 157, och jag rekommenderar den! Endast 60:- Och min syster har en svart från uffessakerochting, och den är super snygg så jag rekommenderar den också.
 
Gud vilken fin blogg! Vem har gjort din design?
Svar: Tack! Jag har gjort det mesta själv med själva headern gjorde min syrra faktiskt.
 
Kan du visa ditt rum hos Pappa i ett videoinlägg? Kram
Svar: Det ska jag försöka att ordna.
 
Vart var det där någonstans? (vart jag åt brunch)
Svar: Jag åt brunch med min familj på Enskede värdshus.
 
Hej! Var har du köpt tröjan/blusen som du har på dig på 3:e bilden i din header? Heheh den är jättefin.
Svar: Tack! Den är från hm, men vad jag vet så finns den inte kvar i butik. Kram!
 
Vad har hänt med dig och Amanda? Du har typ inte skrivit om henne på månader....
Svar: Våran vänskap har gått lite upp och ner nu under 2013, men vi ska faktiskt träffas på fredag! 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda ♥

Vilken fin blogg du har & du är hur fin som helst! :)

2013-03-19 @ 08:58:49
URL: http://grahnforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0