Fredag! (onsdag)

1. Sneak peek på dagens, kommer bättre bilder snart 2.En bild från min instagram
Haha skrev fredag och inom parantes onsdag för man blir ju ledig nu så det är som fredag idag, yey! Har varit så sjukt varm idag, att jag typ ville ta av mig alla kläder, haha nej men typ. Efter skolan mötte jag upp en tjej som skulle köpa mina shorts jag hade till salu, yey cashflow. Nej men jag har verkligen inga pengar just nu, buhu. Nu sitter jag här hemma undrar vad jag ska göra med livet? Vad ska man göra med denna vackra dag, wooow so deeeep. Alla säger hej till Emma, okej 1 2 3... heeeej Emmaaa! Okej jag vet inte vad jag pratar om längre, så jag sätter punkt här.

Kommentarer
Postat av: Emma

JÄÄÄÄJ HEJ ALLA HOHO TACK ALICE!!! <3

2013-05-09 @ 02:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0