Söndagsångest

Två stycken bilder på mig och Amanda från i somras
Herregud vilket härligt väder det har varit idag! Men jag är ju fortfarande lite sjuk, så jag orkade inte gå ut och sola. Men framåt eftermiddagen så började jag bli lite piggare som tur var. När klockan blev fyra, så hjälpte jag till och satte upp studsmattan hemma hos mamma. Och nu är Nora världens lyckligaste unge, haha. Idag är det ju söndag, och på kvällen får jag nästan alltid lite ångest över skolan osv. Så nu ska jag planera resten av terminen och plugga. Kolla in min syrras bloppis hääär, två stycken av shortsen är mina!

Kommentarer
Postat av: Elin<4

Jag har en fråga och svara helst på den i ett inlägg! :)
När jag ska lägga till musik till min video på videofyme så ska jag klicka på musik knappen så står det att jag inte har några låtar, måste man betala och ladda ner från iTunes eller? Hur gjorde du? För du kan ju typ ha vilken låt som helst! Fattar du vad jag menar?
Kram älskar din blogg!

2013-05-05 @ 20:01:50
URL: http://elinmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0