Uppdatering!

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, eller det var ju ingen uppdatering.. Men jag hade verkligen fullt upp hela dagen. Först åkte jag och Amanda in till stan och kollade affärer, åt mat och fotade såklart i kungsan! Vi kom hem till mig när klockan nästan var tio. Då hade vi köpt hem nutella, jordgubbar och coca cola. Sen tog vi några av jordgubbarna och nutellan till våra pannkakor som vi åt imorse till frukost, som ni ser på bilderna ovanför. Ska visa sen vad jag köpte i stan och lite bilder vi tog i kungsträdgården sen, kram!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

dööö va gott!
kram

2013-05-10 @ 22:50:07
URL: http://emelieroberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0