#7days

Hej! Det här är ett lite halvtråkigt inlägg, eftersom det inte är med några bilder. Men.. har någonting jag skulle vilja berätta för er! Den här veckan är jag med i någonting som heter #7days på videofyme, då ska jag lägga upp ett videoinlägg varje dag hela den här veckan. Så jag tycker att alla ni borde börja följa mig på videofyme, heter Alice Hedenstedt där. För då kommer ni kunna se alla videoklipp som jag lägger upp på en gång, idag la jag t.ex. upp en video där jag tränar. Kommer inte lägga upp alla videoklipp på bloggen på en gång, men allt eftersom kommer de att dyka upp.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej, du har så gymt fin blogg! Följer den varje dag och det är alltid bra inlägg.
Titta gärna in på min blogg. KRAM

www.emmyborg.blogg.se

2013-09-10 @ 14:24:13
URL: http://www.emmyborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0