MÅNDAG

Oj, taggad jag var på livet imorse...
Idag var det måndag, måste vara den värsta dagen på veckan. Usch vad jag var arg på allting imorse, vädret var dåligt för det blåste och var kallt, realtider fungerade inte (hade alltså ingen aning om när jag skulle gå till min buss), sen var det då måndag och skola.. Sen var det lite andra grejer också, men ingenting jag tänker skriva ut. Var kvar i skolan en halv timme efter jag hade slutat, så jag åkte hem vid halv tre och var hemma i min säng en halv timme senare. Och jag har inte rört på mig sen dess, hehe. Ska nog gå ner och kolla på tv eller kanske sätta på en film. Hoppas ni har haft en bättre måndag än mig iaf, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad gjorde du på sjöängsskolan idag?

2013-09-24 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0