om fredagen och lördagen

Först var jag då i skolan som vanligt, så där hände ingenting speciellt som jag kan komma på för stunden. Men efter skolan åkte jag mot Andrea's skola, där hon och Mathilda gick på tunnelbanan som vi senare åkte vidare med. Så efter lite mindre än en timme är vi hemma hos Mathilda som då skulle fixa mina naglar (vilket ni också kan göra, boka tid på hennes hemsida HÄR) vilket tog lite drygt två timmar. Sen tog jag tåget hem, och i Älvsjö mötte jag Julia som skulle sova hos mig. Vi gick till donken och åt middag, sen gick vi till hemköp på hem vägen och köpte lite gott. Sen kollade vi på en film och efter den såg vid repris av fredagsfinalen i idol på datorn. 
 
 
Sen vaknade jag och Julia då upp hemma hos mig runt tio, så vi gick upp och åt frukost ganska på direkten. Sen åkte vi till stan och kollade i lite affärer, jag köpte en tröja och Julia köpte en klocka. Sen åt vi froyo innan vi åkte hem. Sen på kvällen åkte jag till Amanda, och där var vi åtta pers som hade det jätte mysigt. Först åt vi tacos, vilket var väligt gott (tacos är alltid gott). Sen öppnade hon sina presenter och efter det åt vi efterrätt. Sen badade vi i hennes jacuzzi, fotade massor, åt godis och pratade/ skrattade en hel del. Sen runt tolv-ett åkte/ gick alla hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0