polyvore - guide

Fick en kommentar för ett par tagar sedan, där den undrade om jag kunde förklara hur hemsidan polyvore fungerar. Så här får ni se en guide i fem steg, hoppas ni förstår med hjälp av mina förklaringar och pilar.
 
1. Gå in på deras hemsida, alltså polyvore.com, sen dubbelklickar du på CREAT.
 
2. Då söker du på de kläderna man letar efter, man kan skriva klänning som jag gjorde och från vilken affär. Sen väljer man ett plagg och drar det till höger.
 
3. När du har valt ut dina plagg till bilden, så klickar du på knappen PUBLISH till vänster om din bild, sen får du då döpa din bild och välja en kategori. 
 
4. Nu ska kopiera HTML-koden till din blogg, så du kan lägga upp ditt collage. Det gör du genom att klicka på rutan Blog, och sen får du välja storlek osv. Sen kopierar du koden som jag har markerat på bilden, genom att klicka ctrl C eller högerklicka.
 
5. Nu ska du klistra in den på din blogg, genom att klistra in koden i ett inlägg efter du har klickat på ändra redigerare. Sen när du har klistrat in, så klistrar du in igen så kommer din bild upp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Jonsson

Tack så jätte mycket!

2013-09-23 @ 22:00:39
URL: http://minaupairresa.blogg.se/
Postat av: saranda

tack! det behövdes!

var med i min ''dagens blogg'' allihopa och gå in på min blogg för att läsa mer vad de går ut på osv! :D

2013-09-23 @ 23:58:02
Postat av: Linn

Vet du hur man gör på devote för det finns ingen sån där "ändra redigerare" knapp?

2013-09-25 @ 20:23:30
Postat av: Julia

är det gratis?

Svar: ja :)
Alice Hedenstedt

2013-09-26 @ 19:27:48
URL: http://jullansliiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0