Svar på kommentarer

Vet du hur man gör på devote för det finns ingen sån där "ändra redigerare" knapp?
Tyvärr vet jag inte det, eftersom jag inte har devote. Men du ska kunna lägga upp det på samma sätt som ett videoinlägg.
 
Hur får du ditt hår så rakt utan att det ser slitet ut? Det ser så himla friskt ut, använder du några speciella hårprodukter? 
Gud vad bra men konstigt att det ser friskt ut.. För mitt hår är så himla slitet nu, så vet inte vad jag ska göra, haha. Jag använder mig av värmeskydd när jag plattar och lockar håret, men ingenting annat.
 
Skulle du kunna visa upp dina träningskläder någon gång? Och säga vart allting är köpt?
Självklart kan jag det, försöker fixa det i helgen!
 
Vad tycker du är ett klädmåste i höst/vinter?
Har faktiskt suttit och funderat på det ett bra tag.. Men ett par snygga boots, stickade tröjor och halsdukar.
 
Hur många besökare har du per dag?
Hm.. Alltså det är så olika, men oftast mellan 900-1500.
 
Vart redigerar du dina bilder?
I ett program som heter Photoscape.
 
Vet att du får många frågor om sheinside, så kan du inte ta upp alla i ett videoinlägg sen?
Haha, hade faktiskt tänkt att göra det när jag får min nästa beställning om den inte dröjer föör länge.
 
Tycker det är väldigt roligt när ni kommenterar och frågar mycket, så fortsätt gärna så som ni gör just nu om inte mer. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du brukar bara skriva var dina kläder är ifrån kan du säga hur mycket det kostar oxå ? :) helt okej blogg :D

2013-09-26 @ 18:08:48
Postat av: Jessika

Gör du designers? :)

2013-09-26 @ 18:50:54
Postat av: Nora

Är sheinside en säker sida att beställa ifrån?

2013-09-27 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0