Tips på en serie

Piper Chapman åker i fängelse för ett brott som hände för tio år sedan, hon får vara där i 15 månader. Det är inte vilket fängelse som helst, där är det de som bestämmer, som exempel så är det de som jobbar i köket. Och inte bara det, första eller andra dagen säger Piper att maten är äcklig till kocken(hon visste inte att det var hon som var kocken) så hon blir utan mat i ungefär en vecka.
 
Jag är dock väldigt dålig på att förklara vad en film eller serie handlar om, för jag vet inte vad jag får avslöja och inte. Så ni får nöja er med det som jag har skrivit ovan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett den serien? För den är lite vulgär..

Svar: Nej du vet.. Jag tipsar om serier som jag aldrig har sett. Hahahaha
Alice Hedenstedt

2013-09-14 @ 16:42:37
Postat av: Jojo

Den verkar vara bra!

2013-09-14 @ 17:14:50
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Erika

Jag har funderat väldigt länge på om jag ska börja se denna serie eller inte. Är den värd att se? :)

2013-09-16 @ 15:58:39
URL: http://negativeplace.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0